lørdag den 22. juni 2013

Kun_lørdag

Altså weekender er sådan nogle man tager en dyb indånding over. Lige der når man parkere bilen, og inden man går ind og henter børnene i børnehaven... Jeg træææækker vejret dyyyybt ind.

Det går jo altid alligevel, men indstillingen til den betyder alverdens. I hvert fald for mig.
Denne weekend lagde ud med ekstrem trætte børn. Jeg puttede O kl. 17 fredag aften, og han boblede til kl.6 i morges. I dag var W den trætte.

Weekender er os angstfremkaldende hvis vi ingen planer har. Der er faktisk næsten garanti for underskudsmor og konflikter.

Derfor er denne weekend så god. Vi har nemlig aftaler begge dage.

I dag har vi været i legeland med veninde og datter, og i Elverparken i Herlev og spise frokost på en træstub.

I morgen (tidlig) står den på gensyn med næsten hele min gamle tvillingemødregruppe. Og måske besøg af N og S.

Mandag, lur mig om ikke jeg har brug for weekend der. :-)

Ingen kommentarer: