søndag den 5. maj 2013

New_wheels_soon

Så så man lige mig, mig med abearmene, et sæt trætte tvillinger på 3 år, en taske med det allermest nødvendige i verden som jeg IKKE kan leve uden - i 8 timer, en pose med æg, mælk, og kyllingepølser, stavre hjem i sk*dekoldt forårsstormorkanvejr kl. 16.29 i forstaden.

Jeg er i den grad overbevist om at mit eller vores liv, ville blive forbedret i en grad som jeg ikke formår at sætte ord på hvis vi tilføjede en bil til husholdningen.

Og jeg har kigget. Kigget lidt mere. Spekuleret. Ganget og divideret. Sparet op. Rystet i bukserne. Kigget lidt mere... And on, and on and ON....!

Jeg syntes det er et stort spring. Meget stort. Så jeg er sgu lidt bange. Jeg er bange for om jeg har råd, jeg er bange for at springe ud i det.

Men jeg er os snart nået dertil hvor jeg er nødt til at prøve det af - få ro på det område som jeg har drømt om så længe.

Sikke en teaser... Trommehvirvel...

Jeg har købt bil. Eller egentlig kun bestilt den indtil videre... Men i uge 23 får jeg den lille hvide hjem.

Altså det at købe bil, det er skisme da noget angstfremkaldende, og ikke mindst enormt voksent.

Men jeg glæder mig som et lille barn til at få det redskab i min/vores hverdag der kommer til at gøre det meget lettere.

Det her indlæg har egentlig ligget her ret længe, har haft brug for at have det for mig selv og gå at glædes over...

2 kommentarer:

Gitte sagde ...

TILLYKKE for fanden med automobilet :-) Hvor er det bare dejligt for dig! Er sikker på den gør jeres liv nemmere/mere behageligt på mange punkter selvom det er at se på pungen - det er jo et prioriteringsspørgsmål!

Jeg forstår godt din angst.... Af selv samme årsag bliver jeg ALDRIG husejer ;-) Jeg tør ikke, det er for voksent!

Mila sagde ...

TAK - Glæder mig også som et lille barn.. Det er helt vildt.

Tæller ned og tæller ned.

Husejer, det er os bare = VOKSEN. Det bliver jeg helt sikkert heller aldrig.