onsdag den 29. maj 2013

Debut som rigtig drengemor..

Jeg har haft min debut som mor til drenge. Nemlig ja.

Sidste tirsdag brugte O og jeg 5,5 timer på Skadestuen på Hvidovre hospital. Venligt henvist af egen læge...

Dommen var et styks brækket kraveben.
(Tror da helvede det gjorde ondt på knægten)

Forhistorien forlyder at i et stædigt og noget trodsigt 3,5 årigs temperament nægtede knægten at lægge sig ned og sove. Og da jeg besluttede at det var fint og jeg gik i haven for at rydde op, besluttede barnet at ville kigge ud af vinduet efter sin moar..
Bum-bang-knald og så faldt han ud af sin halvhøje seng. 


Note til mig selv er at jeg altid som i ALTID skal have mindst 100 kr på mig i småpenge. (= mulighed for at proppe noget i hovedet på ungen i den urimelige lange ventetid)

Min Supermand har klaret det rigtig flot og er tilbage i børnehaven og løber rundt og deltager så meget han kan. 

Ingen kommentarer: