torsdag den 30. maj 2013

Ting mine 3 årige har sagt...

1. Bryster!!! Addddddr.......

2. Moar, din gamle kone... 
(Pissetak møgunger)

3. Pisselort - fuck - looooåååårt - fødebum (sidste nævnte syntes de er rigtig sejt, ærgerligt de ikke kan forklarer mig hvad det betyder).

4. Jalla jalla
(Tak til børnehaven for at lærer mine unger fraser på andre sprog. )
Sagt af O da jeg bad W om at skynde sig over vejen. 

5. Moar, hvor har du sådan en stor mave??? 

6. Addddr... Numse.... Sagt mens jeg skiftede bukser. 

7. Har det været en god dag lillemor? (Søde kan de os være).

Generelt snakker W vanvittigt meget. Hele tiden, han er super reflekterende og vil meget gerne lære.
Det afføder nogen gange at jeg svare i øst når han spørger i vest. 

Eks. Jeg var ved at give dem tøj på og var nået til skoene. Så spørger W mig, " moaar, må vi godt gå i haven - jeg svarede henslængt " nej du må ej". Der gik så lige præcis 5 sekunder hvorefter det slog mig at det lige præcis var der vi var på vej hen.... (Snak om at være nærværende eller noget). 


Snak gør træt - det gør børnehaven vist os. De sov fra kl 16.30 - 6.30 imorges. Sikke en lang aften jeg fik... 

2 kommentarer:

Sandra ~ Fru Melbolle sagde ...

De er dælme sjove så'n nogen små banditter! Sys særligt om den der 'jalla jalla' kommentar :D

Ha en vidunderlig solskinsdag!

Mila sagde ...

Ja de er så, og lidt for ærlige til tider...

Tak og i ligemåde...