onsdag den 3. april 2013

Samler eller blot rodehoved....?

Har I os dem?
 
Jeg har mange.
 Dem jeg har samlet her er blot 3 af dem.
Tror sgu´ at jeg har endnu een inde i skuffen.  
Er det mon ens samlergen der skinner igennem?

 
Jeg har haft fingrene i den, men er ikke kommet længere end at jeg har fået sorteret godt ud.
Samt lavet dem til een stor bunke.
Mappen er indkøbt,
så mon ikke jeg bare skulle komme i sving?
Imorgen aften.
 
Nu vil jeg smutte i seng, det skulle være så godt med det søvn der.

2 kommentarer:

Gitte sagde ...

Er det alligevel alt? Jeg har to (af de store) IKEA-reoler med bunker, som jeg påstår, jeg har kontrol over ;-) Det er selvfølgelig fis, men jeg gemmer ALT, laver en bunke og kigger den igennem 1 måned senere og sorterer det fra, jeg ikke har brugt i den måned, resten kommer på plads i mapper mv. Det er eddermame effektivt og det holder rodet betydeligt nede. Men hvis du ikke har andet end de tre små bunker, så synes jeg, du er sej :-) Det er hvad jeg samler sammen af børnetegninger, fotografier, bonner der måske skal gemmes, indbydelser til fødselsdage mv. på 14 dage ;-)

God fornøjelse med organiseringen :-)

Mila sagde ...

Den er sgu´ nok.

Det er alles.

Men nu har de bare flyttet plads/adresse til mit sofabord i stedet for out of sight...
(Hvordan oversætter man lige det til dansk...?)

Jeg har heller ikke i aften nået det, var ude og føjte med Oliver og nu er jeg træt med træt på.

Lyder os som noget af et system du har gang i.

Har du seriøst 2 reoler? - Kræver næsten et billede. :-p