torsdag den 11. april 2013

Onsdag med mine øjne...

Hver dag er ny og så alligevel ikke...
 
Min dag startede lidt over kl. 5.00
(Burde det i øvrigt ikke være forbudt at stå op så tidligt?)...
Nå, men 2 Panodil Zapp blev skyllet ned.
Det er så skidt at vågne op med hovedpine...
Tænker jeg har brugt hjernen helt åndssvagt meget i løbet af natten. Men prøver mest af alt at overbevise mig selvom at jeg indeholder en vis viden...
 
(5.33)
 Badet blev naturligvis gennemført med lukkede øjne. Zzzzz.....
 (Det der kredser oppe i hovedet under denne seance HVER morgen er: Lad nu vær´ med at vågne - mor er i bad... Sov sødt lille Jumbo (Crazy)... )
Heldigvis nåede jeg mit bad i ro og mag.
 
I dag sov ungerne længe -
 moderen nåede derfor at lave morgenmaden røræg m. kyllingepølser og tomat.
 
(6.10)
Ungerne blev båret over på min sengekant og fik rent tøj på og (næsten) direkte i flyverdragt
(Nogen der sagde samlebåndsarbejde?).  
Det er klart de bedste morgener.
 
(6.55)
Ud af døren - destination:
 Børnehave..
 
(7.25)
Off to work...
  (Tanker: "DSB You and me, i dag kører det. Jeg når det lidt før tid, ren optur.")
 
(7.34)
Endelig i toget..
 Som det mest naturlige i verden er der 20. min drift grundet signalfejl.
Brugte det meste af min tur på job til at spekulere på om ikke de der DSB burde udskifte de der signaler...
 
(08.04)
 Endeeeeelig ude af toget igen.
 (Bander kun lidt over min tidsplan ikke blev overholdt og HOLD nu kæft det er koldt)

Arbejdsdagen går nærmest ud i et.
 
 Frokost (12.00)
 
Fri (15.15)

(15.24)
På vej hjem og hente B1 og B2.
(Dagdrømmer ud af vinduet hele vejen hjem, tænker over kløgtige indlæg til bloggen og -
 der er umiddelbart helt tomt deroppe).
 
(15.50)
Indkøb,
 hvilket umiddelbart er noget af det mest latterlige at foretage sig inden man skal hente unger.
Men når  nu man er alene på skansen, så er der ikke så meget at gøre ved det.
 #Abearme #JegVilHaveEnBil
 
(16:35)
Endelig hjemme på matriklen..
 De dersens unger tigger om slikkepinde og jeg forudser 5 minutters fred og ro..
(Hey, de leger  uden at slås..... Jeg tør ikke snakke til dem, for så ødelægger jeg det sikkert. Nu får de en slikkepind og en halv time med tegnefilm. Hvilket i rigtig tid var 5 min med tegnefilm, og det var så det)

 
Aftensmad (18.00)
Menu:
 Mexicanske tortilla wraps, pasta med fyld og grønsager.
 
Bad (18.15)
 
Godnathistorie og putning (19. 20)
(Er jeg den eneste der sidder og halvsover mens jeg gengiver Prinsessen på ærten udenad?)
 
 
ENDELIGE ALENETID TIL MOI.....
 
Ny dag truer igen i morgen....

2 kommentarer:

Grønlandsposten sagde ...

Her bliver godnatsangen sunget i søvne eller mens næste dags planer bliver lagt.

Synes din tidsplan minder utroligt meget om min, bortset fra at vi alle tre indtager morgenmaden her på matriklen - og har god tid til diverse slagsmål om tandbørstning, flyverdragter og hvad pigerne nu ellers kan finde på.

Nu er klokken lidt over ni, og det er min sengetid. Godt det er fredag i morgen. Og hurra for muligheden for at handle i frokostpause og for en bil at fragte det hele hjem i!

Mila sagde ...

Ja det lyder ikke værst... Er ret tilfreds med ikke at skulle kæmpe med de små derhjemme om morgenen, det går altid galt når jeg sløser på det. Så møder jeg kl. 9 i stedet for lidt i 8 - 8 stykker.

Hvad er det lige med at man altid bliver ualmindelig træt når man læser godnathistorie? Det gør jeg i hvert fald. Gaber løs..

Tror det er kronisk. Og ungerne kigger på en og siger lidt med øjnene..."Hvad har du gang i mor... "

Håber I har jer en god weekend.