torsdag den 14. februar 2013

Valentine, hvad var du?

Valentines day/dag. Det er jo ikke fordi det er så sørens brugt her hvor jeg bor.

Vildt mange er imod det... Stejler og syntes det er åndssvagt, hvis man giver blomster - bare fordi der er nogen i er land mange km herfra der går latterligt meget op i det. Og der bli'r argumenteret tydeligt for at det er alt andet udenfor lige præcis den dag og andre mærke der der viser man forkæler og elsker konen/manden.

Men hvorfor ikke bare trække på smilebåndet og se det som en anledning til at gøre det endnu een gang?

Forstår det måske bare ikke helt..

Min 14.02.13 - dagen som de fleste hader, har ikke været noget vildt og flippet. Alt andet.
(Havde helt glemt hvad dag det var. Syg dreng overskyggede det hele).

Men Netflix og popcorn har egentlig dannet grundlag herhjemme. Det er nu heller ikke værst når nu vi er en nede her i trekløveren.

Jeg kan derfor også godt oplyse at jeg IKKE har modtaget noget som helst fra naturen eller blomsterbiksen. Men den notesbog jeg havde bestilt, er kommet. Den er jeg ret glad for.
Glæder mig til at fylde tanker og sjove ord i den.
Beværtningen herhjemme har iøvrigt været på et uhyggeligt lavt niveau idag.
Drengene har haft det som små konger. Moderen - not so much. Knækbrød er dagens ord.






4 kommentarer:

Cille sagde ...

Altså her var der heller ikke den store valentine - eller rettere. S rejste sig fra sofaen klokken 19.30 og hentede flødeboller med marcipanbund (som jeg havde en skrækkelig lyst til - liiige på det tidspunkt). Det er da egentlig måske næsten bedre end blomster og romantik.

Tilgengæld har vi brugt de børnefrie aftner på hhv. madklubben, sofaen og nu i aften - med sushi. Yyyaaayyy :-)

Rigtig god weekend til dig. Jeg elsker og de der moleskine notesbøger - så meget så vi faktisk har lidt for mange (tomme ubrugte, men lækre).

Mila sagde ...

Tak, og i ligemåde til dig..

Var det iøvrigt, Irma´s flødeboller? De er os smaddeergode, men slår bunden ud af mig..

Lyder os rigtig hyggeligt.. Det behøver heller ikke være alverdens.

Rigtig god aften...

Cille sagde ...

Jep - Irma's bomber. Man kan kun spise en - også selvom man normalt ikke er en af de der hyklere, der sørme kun kan spise ét stykke kage... ;-)... Men de der flødeboller er ret heftige! Men gode. Åh hvor kunne jeg lige spise en nu.

Mila sagde ...

Oh yes, i den grad.

Jeg er heller ikke bleg for at tage et stykke mere, men jeg kom vist ikke igennem sådan en hel een.

Den slår bunden ud af mig.:-)