mandag den 25. februar 2013

Oscars 2013...

Altså jeg er ikke sådan een der sætter sig op den halve nat for at se Oscar-udelingen. Det duer ikke med små børn i hjemmet.

Men har da set lidt her og der, og stødte på en nyhed på text-tv om at Helen Hunt kom på den røde løber iført kjole fra H&M. Er det bare mig, eller er det ikke et fint budskab?

Måske er jg afsporet, fordi det nemlig gælder om at komme iført den flotteste hauté couture.

Jeg har fundet et billede af hende, og ja, jeg syntes kjolen er rigtig smuk. Ligner iøvrigt heller ikke noget fra H&M, hvis man spørger mig.

Billedet er lånt her.
 
Helen Hunt
Hun ser jo knaldgodt ud.
 
 
 
Sandra Bullock.
 Hende er jeg helt pjattet med.
Elsker de fleste af hendes film.
Smuk er hun her...
 
 
 
Jennifer Lawrence
 
Kender ikke hende der har den på.
(mindre detalje)
Men kjolen er smuk.
Eller måske vil jeg bare gerne giftes?
 
 
 
 
Billede lånt her
 
Jennifer Lopez
Hun ser jo supergodt ud -
og så er hun mor til tvillinger.
Jeg kan ihvertfald ikke bære sådan en kjole.
 
 

 
Jennifer Garner
Flot ser hun ud.
Syntes måske ikke at det er kjolen der blæser mig væk,
det er helheden.
 
 
Billede lånt her
 
Katherine Heigl
Hun ser så elegant ud..
 
Nå, men nok om ham der Oscar der...
 


Ingen kommentarer: