mandag den 25. februar 2013

Om at gøre noget...

Nogen gange er det et kærligt spark i røven der skal til.
- Det fik jeg igår af min veninde L. Og tak for det.
Os selvom det er hårdt at hører og tage imod, så gør det jo ikke mindre sandt.

Det omtalte spark, drejede som om at gøre noget, om at stoppe med undskyldningerne og om ikke at skyde over mål. Det er jeg sindssygt god til.

Idag, vil jeg følge op på sparket og gøre noget - bare lidt.
Jeg vil gå en lille tur, få lidt luft og nyde at jeg gør noget for mig. Og det er virkelig i det små, men igen, det er det med barren der ikke skal sættes for højt.

Et andet råd var at lave en ugeplan, time for time og følge den 1 uge og efterfølgende rette den til hvis noget ikke var hensigtsmæssigt.
Det lyder slet ikke så dumt. Ved dog at jeg ikke kan passe den i timetallet, men i de store træk der kan jeg helt sikkert.
Går fluks igang, når jeg får det bedre...

Sidste los eller nej, det var nok nærmere pointen i ovenstående samtale var at jeg skulle finde ind til noget som jeg syntes fungerede og gav energi, i stedet for at blive drænet af det. Men øhm, er det ikke nemmere sagt end gjort når man ikke har noget der hedder fritid pånær 2 dage hver fjortens dag?

Jeg gi´r det dog et helthjertet forsøg.

Udover det så er jeg syg - ramt af omgangssyge så det der med at spise efter PCOS, det bliver ikke idag. Har allerede spist de første skiver af hvidt brød, fyyyyh. Og drukket en Cocio. Shame on me.

Tid til at smide sig på sofaen, inden ungerne skal hentes.
Iøvrigt skidt måde at bruge sin fridag på...

Ingen kommentarer: