lørdag den 9. februar 2013

Indrømmet... Daseri.

Jeg indrømmer, jeg har daset i timevis allerede og weekenden er halvt overstået.

Jeg har rodet lidt med bloggen, lavet nogle nye sidder, sat lidt billeder ind efter den har gjort sådan at man ikke kan se alle de mange billeder jeg har lagt ind i tidernes morgen. Det er megabelastende.

Jeg har os spist alt det forkerte. Fuck.

Der kører film i kassen, benene er oppe på bordet, computeren i skødet. Overvejer kraftigt om jeg overhovedet kan tage mig sammen til at lave noget som helst andet end at bevæge mig rundt i nattøj dagen lang.

Hvorfor er det at jeg nærmest føler skam og skyldfølelse over ikke at have et cleant hjem, opvasken står vist iøvrigt os stadig i vasken.

Hmm.. Må nok bare indse at jeg har det bedst med rene linjer over hele feltet.

Bare tanker herfra uden særligt tungtvejende indhold.

Ingen kommentarer: