søndag den 27. januar 2013

Weekend

Elsker altså weekend...

Denne her er uden børn - helt til onsdag.

Formiddagen blev brugt i selskab med skøn veninde som bor inden ved siden af. Altid dejligt selskab.. Senere var jeg ude med en god veninde her til aften, vi ses alt for sjældent.

Vi var ude og få lidt mad, og så i Cinemaxx og se "Jagten". Filmen var rigtig god, tragisk, forfærdelig, hård og skulle også lige vendes bagefter.

Jeg kunne sætte mig ind i sagen for begge sider af, hvilket gjorde den kompleks. For ville man tvivle på sit eget barn? eller ville man reagere med beskyttertrang og vende på en tallerken mod sin barndomsven, uden at snakke med barnet om det? Og går alle alarmknapper ikke bare igang når der bliver sagt der kunne være overgreb på mindreårig m. seksuel karakter.

Alt i alt en fed film. Glæder mig til tirsdag hvor jeg skal i biffen igen.



Ingen kommentarer: