torsdag den 24. januar 2013

Tanker og frygt.

Jeg syntes der er mange triste skæbner hist og pist over det hele for tiden.

Trist om i alt for mange der får konstateret kræft - livmoderhalskræft, og dør af det. Det er ikke kun livmoderhalskræft, men også andre der skal afsted herfra alt for tidligt.

Det gi´r bare ikke mening for mig, og sætter alt muligt igang inden i mig. Især frygt. Frygten for at det skal komme til at ramme mig (7-9-13 God forbidt it), eller nogle af dem jeg har i mit liv.

Jeg overvejer i den grad at få den vaccine. Tør nærmest ikke andet.Men man er jo ikke sikker alligevel. Gid man kunne få en garanti på livet, så man lissom var sikker.

Har du taget stilling til vaccine/No vaccine?

Dystert indlæg som jeg hverken rigtig kan sætte ord på eller få afsluttet. Måske bør det forblive en kladde. Hmm..

Måske skulle jeg bare smutte i seng.

Over and out.

1 kommentar:

Gitte sagde ...

Har du fundet ud af om du skal vaccineres? Jeg overvejer også rigtig meget i øjeblikket, men det er spjætme også mange penge, for som du siger, ingen garanti.

Var der en garanti, betalte jeg gladeligt...

Jeg vil også have en garanti på livet - så når du finder ud af, hvor man får dem henne, så sig det videre. For jeg er enig - det er så trist og sørgmodigt. Lige til at hyle over!