fredag den 11. januar 2013

Fredag, fri og færdig.

Så blev det endelig fredag igen.

Ugen har været hård, lang, og nogenlunde ok. Jeg smuttede før tid idag, afsted til lægen. Det brager derud af med pandehuebetændelse/bihulebetændese.. Men jeg måtte gå hjem med uforurettet sag.

Næsespray og painkillers... Great..

Ungerne er hos deres far og jeg skal slappe af hele weekenden..
Læse alle de blade jeg aldrig når i hverdagen, og måske starte op på Fifty Shades. Ellers når jeg nok os det en anden gang.
OG jeg skal være sammen med min søde veninde. Vi ses min. hveranden lørdag hvor alle vores unger er hos deres fædre. Det er sådan en ret hyggelig ting. Lur mig om ikke vi skal i IKEA og finde noget og sidde i til mig?

Ugen har budt på lidt af hvert. Ikke alt vil have godt af at blive nævnt. Men jeg har set en jeg ikke har set længe. Det er så lang tid siden at vi har snakket sammen. Vi mødtes på et Erhvervsøkonomi-ophold på 6 uger tilbage i 2011, da jeg var ledig. Hun inspirerer mig HVER gang. Tak for det. Glæder mig til næste the-tante-aften...

Ellers så har jeg fulgt min lille to-be-better-to-do-in-2013... Jeg er gået i seng, tidligt. Næsten da. Ihverfald nogle af dagene. Og det gør godt. Mer´af det.

Bla-bla herfra, vasketøjet hænger sig ikke selv op og maden kommer jo ikke af sig selv.
GOD FREDAG


Ingen kommentarer: