søndag den 9. december 2012

Det var så den uge....

Ugen der gik har budt på arbejde, vi er alle raske og på job/børnehave.
Det er store sager herhjemme..
 
Jeg var dog forbi lægevagten på Hvidovre hospital fordi jeg har fået skideondt i højre lunge.
Man når jo og tænke sit, og ikke mindst det væreste af det væreste.
 Det var få en skide fibersprængning efter at have hostet ovenpå den lungebetændelse.
 
Sikke et show.
 
Lørdag har været underlig, min søde nabo kiggede efter ungerne. De sov mega lang lur,og eftermiddagen/aftenen har os været underlig lang på den korte måde.
 
Se hvad vi har lavet:


Det var så os på tide, grannet var blevet knastørt næsten.
 
Fik os hapset et par gode billeder af mine drenge.
 
 
Juletræ og nissefar tager imod:

 
Planen er egentlig noget med noget hjemmebag imorgen søndag, men nu må vi se hvad det bliver til. Der var jo os noget med noget snestorm.
Det skal vi ikke gå glip af.
Måske skulle jeg bare sørge for at få bugt med O´s mave der ikke har det så godt i dag...


2 kommentarer:

Gitte sagde ...

Er sneen kommet over til jer, søde Mila?

Jeg ville have svaret på dit spørgsmål i min blog i går, men pludselig ville app'en ikke samarbejde og mit svar forsvandt. Mystisk...

Her er der enormt meget sne, og det sner stadig - ungerne vil ud at gå i det, men jeg ejer altså en en flyverdragt, så jeg summer lige lidt over, hvordan jeg skal undgå det kommer op under buksebenene og ned i støvlerne...

God bedring med lungebetændelsen og fibersprængningen :-)

Mila sagde ...

Det er bare i orden.. :-)

Sneen er kommet, meget fyning og ikke enorme mængder endnu. Nu må vi se hvad den bringer.

Oliver er puttet udenfor og vi andre holder øje med at han ikke flyver væk.

Været kreativ og begivet dig ud? - oliver har diarre så der blir ikke så meget leg i sneen for os tror jeg.