søndag den 30. december 2012

Det var så 2012....

Hvad bragte det her år med sig?

  • Oslotur ifm. 60 års fødselsdag.
  • Vi flyttede fra hinanden, og drengene og jeg til ny by udenfor den store by.
  • Ungerne skiftede vuggestue.
  • Jeg skiftede job.
  • Fik genoptaget et venskab som var sunket lidt i jorden i noget tid. Fantastisk at have dig tilbage M.
  • Lærte min nabo at kende, som nu er en af mine søde veninder.
  • Hyggede i vores lille have.
  • Jeg fyldte 30 år.
  • Ungerne startede i børnehave.
  • O og W blev blefrie i nov. og dec.
  • Mine små drenge fyldte 3 år og er nu store drenge.
Altså alt i alt syntes jeg sgu det har været et ok år. Det har været et jeg-skal-lige-lande-på-benene-år. Og jeg er vist landet. Godt.

Hvad så med det dersens 2013... Hvad mon det bringer?

Hvis jeg skal drømme, og det skal man sgu´- så håber jeg at:

  • Jeg får en masse fede stunder med alle dem jeg er helt pjattet med at være sammen med.
  • Jeg lærer og hækle. (D. 23/2 tøser - Ser frem til det).
  • Jeg bliver bedre til at komme tidligere i seng.
  • Jeg får overskud til at leve The PCOS way.
  • Jeg får arbejdet motion ind i hverdagen - med M.
  • Jeg investerer i et spejlrefleks kamera.
Men allerførst skal jeg fejre det nye år ind, sammen med H og hendes skønne datter. Vi har lært hinanden at kende gennem et netværk for enlige forældre. Tror det bliver top hyggeligt, nede på jorden og afslappet. Lige i min ånd. Glæder mig ihvertfald.

Ingen kommentarer: