onsdag den 12. december 2012

12.12.12

Jeg måtte have dette indlæg med, altså ikke for nødvendigheden. Men for datoens skyld.

Først om 88 år igen får vi mulighed for at have samme dato og årstal, og til den tid er jeg der jo nok ikke mere.Det er da iøvrigt pisse morbidt at tænke på og ikke mindst skrive.

Nå, men ikke desto mindre så blev jeg imorges inspireret af at kigge på Facebook. Noget i stil med "Hvad savner I at gøre for jeg selv-ish" Og en havde skrevet noget med at starte morgen med kvædete og god morgenmad.

Hvilket fik mig til at tænke på hvordan mine morgener er...

Nogenlunde sådan her....

Uret ringer kl. 5.10 (Er jeg rigtig sej, kommer jeg op - ellers snoozer jeg bare videre til  5:30) -Bad - fjerne makeup - læg ny makeup - pakke taske - vække unger (som ikke gider i BH og leger allerbedst om morgen og det er naturligvis kun i hverdagene. I weekenden går det op i hat og briller) - Klæde unger på - børste tænder - pakke vogn - gå til børnehaven - afleverer på hver deres stue - ud af døren (På det her tidspunkt er jeg ret svedt) - afsted mod stationen - nå et tog (Forhåbentligt) - gå forbi kiosken og købe morgenmad - videre til job - af med tøj - koge vand og efter at have lavet nogle småting der skal nåes kan jeg spise morgenmad.

Aaaaahhhhh... Dejligt.

Morgenmad består hvis jeg når det af røræg, æg, og kyllingpølser. Hvis jeg er åbenløst bagud (oftest) er det trekornsbolle fra den lokale kiosk. Og for opokker, ikke glemme kvædeteen fra Netto. Er helt pjatte med den.

Nå, for at gøre en kort historie lang.

Hvordan starter du din dag?

2 kommentarer:

Grønlandsposten sagde ...

Tja, dagen starter meget lig din: vækkeuret ringer kl. 5:00 men bliver snoozet til ca. 5:20. Sætte hår og lægge make up, sætte morgenmad frem, vække unger og give dem tøj på, spise morgenmad, rydde op, børste tænder, tøj på, starte bilen, børste tænder på ungerne og overtale dem til tage flyverdragt på og komme ud af døren, af sted til vuggestuen og få sagt farvel og så af sted til kontoret, som jeg rammer omkring 3 timer efter at vækkeuret ringede...

Mila sagde ...

Ja, det er det der er lidt groteskt. 3 timer. Det er detsamme som mig. Hehe.

Men på et tidpunkt når man det vel uden at stå op kl. 5 (eller?)