søndag den 2. december 2012

1. søndag i advent...

Så blev det jul, os her i byen udenfor den store by.

Hytten er blevet pyntet op og sneen daler. Come on, så bliver det vist ikke mere julet.

Jeg er syg, lungebetændelse, ondt i halsen og snotnæse - great. Eller noget. Penicillinen virker ikke rigtig endnu, men det kommer forhåbntligt snart.

Ungerne er hos deres far, jeg har haft en tiltrængt slapper og forsøg på at blive rask herhjemme.. Der sker bare ikke så meget på den front.

Jeg har hapset nogle billeder - dem skal I da se....

 
Hyggelig udsigt fra stuen af...
 
 
Natur i stuen..
 
 
Stjerner i vinduet...

 
Christmas time..
 
 
 
Planen er egentlig at jeg skal have handlet, støvsuget, pakket gaver ind og sove. Har bare en fornemmelse af at jeg intet når idag. Orker intet..
Men det handler lidt om at kommme godt fra start på en ny uge, ellers sejler det.
 
 

 
Jeg vil smutte ud og rydde sne og ind og putte under dynen igen.. Det lyder som en PLAN.

Ingen kommentarer: