onsdag den 7. november 2012

Passion....

Jeg har nævnt det før. Jeg elsker at fotografere.
Det kamera jeg har nu, det er et eller andet digitalkamera der fungere, men det når ikke et spejlreflekskamera til sokkeholderne. Og ikke mindst mit Iphone 4 kamera som jeg bruger i dagligdagen....
Jeg vil så gerne eje et spejlreflekskamera. Penge gror dog tilsyneladende ikke på træerne, så derfor ejer jeg ikke et - endnu.
Tænk sig hvis man kunne leve af at tage billeder...



Situationsbillede med ny app...

Det her med at have en drøm, kunne godt linkes tilbage til det indlæg jeg skrev igår om at gøre det der giver mening.

At følge sine drømme, udforske dem og ikke mindst prøve dem er for mig noget der giver mening.

Denne her blog, er os en af de ting jeg har ønsket at prøve af, og nu er den her og er snart 1½ år gammel.









Ingen kommentarer: