lørdag den 17. november 2012

Fortid_Nutid_Fremtid

Det er altså en svær størrelse. Det lærte jeg once again her til aften...

Bliver man nogensinde sådan rigtig voksen i de der voksentanker og følelser? - jeg tvivler lidt.

Jeg har nogen gange en tendens til at overile, tale før jeg tænker, handle uden at tænke det helt igennem.

Ser klart potentiale til forbedringer.

Men måske kunne man undgå noget af det der kunne ryge ind under ovenstående, med ærlighed. Man kommer fandme langt med ærlighed. Ærlighed kan,  og gør også ofte ondt, men den er til at tage og føle på. Det er trygt.

Idag skulle have været en hyggelig dag, men jeg forplumrede den vist på den overilet måde på et misforstået grundlag, med undtagelse af det i midten.

Imorgen vil jeg rette op og råde bo, og vikle de knap så rare tråde ud.

Ingen kommentarer: