torsdag den 1. november 2012

Børnehavebørn.

01.11.12 
 
Dét er datoen,
 hvor mine små drenge blev til store drenge.
 
Datoen, hvor de gik flyttede fra Muslingerne og på hver deres stue.
 William på Hvalerne og Oliver hos Musene.
 
Som udgangspunkt er det ikke min drøm at de skulle skilles.
For tvillinger skal da følges ad...
Eller skal de?
 
Ikke mine.
Det er der nogle grunde til og udfra det traf vi valget, efter snak med pædagogrne.
 Og det går super....
 Drengene har været indkørt gennem oktober måned og de er glade.
 
På sigt håber (og be´r) jeg til at der falder lidt ro på herhjemme drengene imellem.
 
Ikke nok med at de er startet i VS.
 
 Så har Oliver droppet luren i VS - nu BH.
Han er simpelthen knaldgod.
I weekenden får han dog lov til at sove.
 (Det har moderen brug for...)
Men han virker nu os træt, men det er forventeligt.
 
Mine drenge er blevet store.
Om lidt skal der 3-års lys i kagen.
 
 
 

1 kommentar:

Rikke/Camp Chaos sagde ...

Hvor er det vildt - og sejt at de nu er børnehavebørn. Jeg kan sagtens forstå at du har valgt at skille dem af. Men det er et svært valg - og dejligt, hvis man har nogle gode pædagoger at sparre med. Når "vores" tid kommer vil jeg også lytte til dem. Men i vores institution er det primært, når de spiser, at de er opdelt. Den store prøvelse for mig kommer, når de skal i skole. Men til den tid vil jeg også lytte til andre først - og så træffe et valg ud fra deres vurdering og vores mavefølelser.
Ang det med at sove hjemme i weekenden. Det gjorde vores den store også i lang tid. Hun kunne lege dagen lang dernede, men herhjemme var hun stegt selvom hun ikke havde lavet noget særligt :D