søndag den 7. oktober 2012

S_Y_G_D_O_M S_K_R_I_D

Hexokain - Strepsil - Panodil - Otrivin - Kleenex - Suppe - te...

Det er simpelthen indbegrebet af mine dage i denne her uge.

Jeg har været og er stadig syg.. Bihulebetændelse, kan vist os skrives i journalen. Kan forkølelse iøvrigt sætte sig på ørene? Mine ører føles forkerte. Som om jeg render rundt i en osteklokke. Hævet og underlige...

Jeg er ikke på toppen endnu, men skal meget gerne være det. Jeg har slappet, sovet lidt, haft feber, været nogens mor, hældt litervis af te indenbords, slubret suppe, hostet, og jeg kunne blive ved.

Crappy week and - end.

Ungerne er hjemme i hytten om ca. 15-16 timer, og satser på at øre og resten af sygdom og andre kedelige skavanker er forsvundet.

Over and out, this tired mother need some sleep asap.

Ingen kommentarer: