lørdag den 20. oktober 2012

Lørdag....

Så kom lørdag, ugens bedste dag.

Ungerne er hos deres far, og jeg har fri. Natten bød på søvn i noget der minder om 10 timer. SÅDAN.!!! (Vågnede dog op med mega-ondt i ryggen) Er det mon alderen, eller madrassen der stinker? Sikkert en kombi...
Jeg har besluttet at håndhæve at jeg skal slappe af som i S L A P P E  A F..... Dagen byder så på hygge med min dejlige veninde og hendes datter.

Idag skinner solen, det lugter endda lidt af forår/sommer. Jeg tror jeg skal have en omgang neglelak på, tænde for Spotify og åbne terrassedøren og nyde et hvert åndedrag af sensommer der vælter ind...

Moi..

Indtil videre har dagen budt på et langt bad, Cowell Spa bodyscrub, hårkur, dybderensende maske... Lana Del Rey, er i mine højtalere...

<3 Lørdag...

Forsat 21.10.12 kl.01.27 (Gå dog i seng kvinde...)

Dagen har været super hyggelig, flere af dem tak.

Vi endte inde på Strøget - har sådan set ikke været derinde i hundrede år. Det eneste jeg fik købt var to maskinpistoler til mine drenge.. (Hmmm....)

Love CPH...

Dagen blev afsluttet med lækker lækker mad på Ristorante Vesuvio of Copenhagen. Nr. 6 + nr. 62 + Banansplit og Latte. L Æ K K E R T ....
(Laks m. parmasan på brød, medaljoner af kalvemørbrad, ovnstegte kartofler, dagens garniture og cognacsauce... MUMS)

Nr. 62
Medaljoner af kalvemørbrad, dagens garniture, ovnstegte kartofler m. cognacsauce.
Jeg har aldrig været derinde før, ikke af hvad jeg kan huske. Men det er ikke sidste gang, håber jeg.


Ingen kommentarer: