fredag den 12. oktober 2012

Det går da meget godt...

Bortset fra det jeg indtog af sukkerholdige ting og sager igår. FY.... Men hvad skal man gøre når nu skabet er fyldt. Jeg tænker at det skal udryddes stille og roligt, og langsomt kører over i M A N D L E R. Jeg kan ikke få mig selv til at smide det ud. Men der bliver ikke købt mere ind.

Colaen er skiftet ud til en light udgave - og ja det er pest eller kolera, men sukker er tilsyneladende min største fjende, og livet bliver altså for trist hvis alt bliver skåret væk.

Jeg fik luftet mig selv og ungerne ved at gå en halv times tid. Jeg kombinerede det med at de skulle puttes og pakkede dem i vognen og så var det godnat.

Næste gang skal turen var lidt længere. Det der lissom tæller ned er at det er ret mørkt at vandre rundt der kl. 19... Det er næsten uhyggeligt. Næste gang må jeg huske min te og høretlf. så jeg kan have lidt musik i ørenene.

Billede: Zzzzzzz

Godnat unger og manden med den gule hat...

Nu blev det fredag, og der skal trænes, hvis alt går efter planen. Frokosten står på salat m. babyspire, sukkerærter, agurk, tomat, tun, hytteost m. grillet peberfrugter, og dressing. Bum. Jeg kan faktisk ikke så godt lide hytteost. Men prøver at "lærer" det. Det skulle os være the good stuff for sådan een som jeg.

Lidt lissom Tina Dickow, jeg er ikke helt fan af hende, men har besluttet mig for at give hendes musik en chance. Tak til Spotify på mobilen.  

Aftensmaden står på kylling og grønt til mig - ungerne får kartofler til.

Forresten læste jeg noget i et blad der fulgte med Alt for damerne...
Når man har trang til sødt - så erstat dem med 10-12 mandler, og du vil tabe 2 cm. om ugen omkring maven.
Hey, jeg er på. I skrivende stund spiser jeg mandler.



Ingen kommentarer: