onsdag den 12. september 2012

Sidste åndedrag...i 20´erne....

Det er nu, lige om lidt at jeg fylder rundt.

Min sidste aften som 29 årig har ikke været særlig vild. I skrivende stund sidder jeg med nylakerede negle i farven "Clam bake" fra Essie. I like.. 

Der er kage i ovnen og kvædete til mig ømme hals. Og nå ja, der er flag på bordet og en gave fra mine drenge til mig. (Faderen hjalp lidt til).

Imorgen skal kollegaerne have lidt morgenmad og sødt til eftermiddagskaffen, fejres, JA for hælvede....
Eftermiddagen skal bruges i selskab med sød veninde og unger, aftensmad, kaffe, cola, hvad ve djeg skal der til. Note til mig selv: Måske jeg burde overveje at finde ud af hvad vi skal have?

BTW, da jeg kom hjem idag var xkæreste og dennes mor ved at installere en O P V A S K E M A S K I N E til mig, kun til mig. Som i en rigtig flot gave. Waaaauw. Den er simpelthen fra x-svigerfamilien af. Af hjertet tak... (Er ikke helt landet endnu ovenpå det)....

12, 11, 10.... min... til kage skal tjekkes. I need sleep... NOW. Men hellere bage kage nu end kl. 5 imorgen tidlig, det er rigeligt at jeg skal holde øjnene åbne der. Elsker dog roen....

Nat nat... Når jeg vågner er jeg 30....år....

1 kommentar:

Christina sagde ...

Tillykke i morgen :) og tillykke med opvaskemaskinen, livet er meget skæggere med sådan en :)