onsdag den 5. september 2012

Going 30.....

Jeg blir 30 år. Uh la la la la la...

I næste uge...

Altså, da jeg var en lille pige syntes jeg at at min mor var gammel da hun var i 30´erne.. Men øhm, jeg er jo selv meget snart i den katagori. Ikke fedt....
Jeg er jo ikke gammel, jeg er jo lige begyndt. Men hvordan holder man sig ung uden at lave en Linse??

Nå skid vær´med det.. Pointen var at jeg skal finde ud af hvad jeg vil gøre til fødselsdagen. Jeg har faktisk ikke penge til at holde noget lige her og nu, orker egentlig heller ikke. Men bliver os lidt depri ved tanken om at der slet ingentng skal ske.

Er det alle andre og deres fester der sætter standarden? - Det tror jeg sgu. Men det gider jeg ikke.

Jeg tænker måske lidt housewarming/30 års fødselsdag, det er måske ikke helt tosset? Jeg er ikke til det dersens suppe/steg/is. Det er outdated... Ikke fordi jeg er et modernet orakel. Men jeg ved næsten ikke noget værre end sange, taler, jadadadada.(Ej, det er faktisk nogle gange ret hyggeligt..) Den skide NEJ-hat, der viste den sit grimme fjæs... Hvis jeg vil noget så vil jeg noget afslappet, noget hyggeligt, noget nærværsk´.

Så er der bare lige det med datoen, økonomien, og de andre løse småting.

Jeg har bare lidt det handicap at jeg ikke har en kernefamilie. Jeg er pretty alone på det punkt. Det er oftest det der slår mig i bund HVERT år. Tror egentlig det lammer mig lidt. For hvis jeg godt kunne tænke mig at holde en stille og rolig fødselsdag, tja, så er der ikke rigtig nogen at inviterer. BUM. Det er alt eller intet.
Indtil sidste år så har jeg invitereret Christians famillie. Men det kan jeg ikke mere, da vi ikke er sammen.

Så den er lidt svær...........Jeg smutter i tænkeboks og ja, så kommer det nok af sig selv...

Kan I fornemme jeg har fundet JA-hatten frem? (Eller måske var det bare den der underlige ting der havde sat sig i mit hoved der forsvandt?)
Iøvrigt en underlig omgang jeg har været igennem , halsen kradser lidt, men der hvor det var værst var "osteklokke" fornemmelsen oppe i hovedet, kvalme og hovedpine.... Nogen der har en titel på det?

Uhhh, jeg vil gerne have neglelak på.. Den skal være røøøød. Det har jeg tænkt på i en uge efterhånden... Life with children....

Ingen kommentarer: