søndag den 9. september 2012

Den_højere_enhed.

Sandheden er den at jeg skal tabe mig. Og det kan kun gå for langsomt.

Problemet - eller udfordringen som det er så modernet at sige, er bare den at jeg ikke rigtig har tid til det. Bum.

Og hvordan løser man så lige det? - Ja jeg ved det ikke.

Jeg har ikke nogen der kan komme og se efter ungerne så jeg kan skride i centeret og svede på crosstraineren.

Men hvordan gør man så???

Overvejer Fitness World, men forudser allerede lidt udmattelse bare mht selve logistikken og det at komme afsted. Og så på en hverdag.

Der er jo også lige det med kosten.. Det er mindst lige så vigtigt...

Jeg efterlyser opskrift på salat med perlerug og andet der stabilisere blodsukkeret....(Tror jeg nok)... Nogen der ligger inde med det?

3 kommentarer:

Øglemor sagde ...

Altså, jeg aner ingenting om stabilisering af blodsukker og alt det jazz, men jeg har en RET god opskrift på bønnesalat med perlerug. SYnes jeg i hvert fald selv.

TIlberedt perlerug (let kogt) blandes med blancherede grønne bønner, og det hele vendes i noget tomatvinaigrette lavet af udkernede tomater, blendet med krydderier efter smag, olie og æblecidereddike. Mine unger var overraskende nok vilde med det, så det kan også fungere som børnemad :-)

Cille sagde ...

Øglemor - det lyder f... lækkert. Vil straks prøve. Har lige været på landet (min mors land/gård) i weekenden, og udover alt muligt andet var der bønner i voldsomme mængder!

Og ellers ved jeg heller ikke så meget om blodsukker - men her hjælper det alligevel at blende bana med lidt frosset frugt og en glas skummetmælk - det er sødt - og tager tit trangen til 'noget lækkert'... Træning.. ja det er værre - med mindre du kan nå det ekstra i de uger, hvor du ikke har ungerne?

Mila sagde ...

De damer, tak.

Jeg må prøve den salat af. Lyder lækkert.

Og jeg har altid ungerne - undtagen hveranden weekend, så jeg er nødt til at tænke kreativt. 😊