tirsdag den 14. august 2012

Uden mælk - igen.

Hvad sker der for det?

Jeg venter så stadig på at strukturen indtræder. Og konklutionen må være at jeg så stadig venter.

Og imorgen skal jeg vist i Netto igen.

Igår var jeg iøvrigt træt - som i rigtig træt. I confess, jeg sov siddende i drengenes Barbapapa sækkestol mellem deres senge - hængende/henslængt over i Olivers seng.
Han brillierede uøvrigt med at stikke sine små fingre ind  næsebor og mund og sige "Moaaaar sover..." Mig: "Neeeej, mor slapper bare af, skat."...Zzzzzzzz...
Efter det slappede jeg af foran kassen, hvilket selvfølgelig mundede ud i at jeg vågnede op kl. 2.30 på sofaen ret kold. Ååååh.. Og ja, kunne så ikke rigtig sove efter det.
Note til mig selv: Lad nu være med at rense hud kl. lort. Du vågner op af skidtet. Og klokken går jo ikke hurtigere af at du ligger og stresser over det, så luk glukkerne.

Idag er jeg da stadig vågen, men er mindst lige så træt. Ungerne har været trætte og kede lige siden de blev hentet fra vuggestuen, så det har været en af de dage... Nu nydes de sidste timer med at blogge og se film. Men jeg lover satme mig selv at jeg skal ind og sove i min seng i nat.

Imorgen er barren sat ved at møde til tiden senest. Huske at spise frokost. Drikke mere vand. Tænk sig, det eneste jeg fik at drikke i dag på job var halvanden kop te. Spise aftensmad kl. 17.15. Bade unger. Putte dem kl. 19.15 med NY godnathistorie. Er gået D.Ø.D i Prinsessen på ærten. J.E.G.K.A.N.I.K.K.E.M.E.R.E.

Indtil da vil jeg gå i seng med fiskene - ja, altså når deres ur siger godnat kl. 23 og lyset slukker i bassinet, kysse ungerne godnat og putte dynen om dem og selv kravle ned under dynen...Aaaahhh...

Ingen kommentarer: