søndag den 12. august 2012

Søndag d. 12.08.12

Vi har været i Sommerland Sjælland i dag. Igen.



Oliver og jeg på pruuuuh-hest i Westernland.


Egentlig skulle vi på Bakken - der var vi os, men der var propfyldt med mennesker og intet ungerne kunne prøve. Så vi pakkede sammen og kørte endnu længere nord på. nemlig Sommerland Sjælland.

Vi nåede at få 3 gode timer - og hold nu fast man når meget. Næste år = SÆSONKORT!

Drengene syntes det er top-fedt og tonser rundt med os halsende efter dem for at nå det hele.

Ferien går total på halv nu og imorgen kalder hverdagen. Orker ikke at følge tanken til dørs, men ungerne sov først kl. 22. Tror det bliver ret svært at få dem ud af vagten...



Toooooog......



Jeg burde egentlig fise i seng, har sovet alt for lidt denne weeekend. Men nyder altså virkelig tiden  hvor de små sover og jeg har tid til at være her og ordne småting.


Jeg kommer skævt fra start på en ny uge og så oven på ferien. Men jeg prøver lidt at overbevise mig selv om at jeg da sagtens kan rette op på det imorgen.. (Kan man ikke hvad man vil - hvis man virkelig vil..) Eller hvad er det man siger? Ellers når jeg det sikkert tirsdag.....




Ingen kommentarer: