fredag den 10. august 2012

Op i gear...

Eller noget i den stil....

Det er som om at tiden ikke helt har slået til (eller måske har jeg bare ikke haft så meget at sige).

Har friaften idag - altså ungerne er hos C. Jeg har været kronisk bagud hele dagen. Haft ondt i kysen og har intet nået overhovedet. (Sådan nogle dage skal der os være plads til.) 

Dagens højdepunkt må være da jeg brændte min hjemmelavede pizza på. Ej, at forglemme så havde jeg også glemt at proppe ost på. Pizza UDEN ost. Come on.

Sidste uge bød på lidt ekstra ferie, det har været hyggeligt. Mandag kalder hverdagen igen. Tidligt op - ud af døren - hente unger sent - og forfra igen. What a life...

Næææh, ville da være et skarn hvis ikke jeg løj og skrev at jeg drømte om lidt færre timer på arbejdsmarkedet. Men hvem gør ikke det. (Og hey, så skulle jeg vist også tjene lidt mere end det jeg gør nu for at få det til at løbe rundt.)

Hvordan får andre mon regnestykket til at gå op?

Det hjælper jo heller ikke at jeg i mit blad VORES BØRN kan læse i måndens udgave at børn har bedst af at være væk fra hjemmet maks 6 timer dagligt - dog helst 3-4 timer. Hvem faen er leveringsdygtigt i det, når de os skal tjene ind til mad på bordet næste måned?

Syntes sgu der er rigeligt at have dårlig samvittighed over i forhold til den knebne tid. Behøver sgu da ikke at læse om det i yndlingsbladet. (FYH og løftet pegefinger herfra)

Iøvrigt er der sket en lidt stor ting herhjemme.

W er begyndt at sove i egen seng.


W sidder og læser bog,
 mens han venter på O og jeg kommer og læser historie.

(Egentlig har de begge altid gjort det - men siden august sidste år har han nærmest boet i sengen.)

Jeg har været ok med det, tænker at han havde brug for tryghed osv. Især efter vores brud. Men jeg opdagede at han klarede det rigtig fint i sommerhuset. Han sov hele natten i egen tremmeseng uden problemer.

Så jeg fulgte op på det efter C smed os af. Rykkede rundt og om og bum bum. Drengene har nu sovet i hver deres seng i deres ende af vores store soveværelse i 3 nætter. Syntes bare han er så dygtig.

I samme forbindelse blev deres værelse gjort lidt mere hyggeligt. Er næsten i mål. tror vi er ude i noget maling ol. og så er den hjemme.


   

Drengenes senge...


Resten får I at se når jeg når i mål.


Ingen kommentarer: