fredag den 31. august 2012

Fredags-svadaen...!

Det er som det hele ikke slår til. Det er lidt som bølgerne mod en båd. Klask! Klask! Klask! (Glem ikke den rokken der følger med efter klasket!).

Eller "ikke slår til".. Selvfølgelig gør dét det. Bar ikke efter den standard jeg selv har sat. For jeg orker det ikke. Kan ikke. Gider ikke. Ligenu ihvertfald...

Nu er det weekend, dagen endte med at blive en omsorgsdag hvor jeg fik ordnet en masse opkald som jeg ikke når på job. Lettet, oh yes. Men der hviler stadig en sort sky over mig.

Økonomien sejler, DONG din bastard, du suger pengene på min konto. Så som det ser ud nu er fødselsdagen (ja, min) udskudt/aflyst/ain´t gonna happen. Og selvom jeg bliver 30 år, kan sådan noget stadig gøre mig ked. PIS! Hvor faen er ens forældre henne? Holy crap.

Forude venter en weekend med ungerne, og jeg aner ikke hvad vi skal bruge den på. Ikke fordi vi SKAL lave noget, men fordi det skal være til at holde ud, for os alle. (Oooh yes, tænker I... Hun er ramt af underskuddet once again....)

Men det her, livet altså. Det er ren rutschebanetur. Den ene uge er jeg fyldt med overskud, planlægningsgen, og wooohuuu.. Jeg er den sjove mor der kan rumme ungernes narrestreger, OG så er der de der uger (som denne) hvor aftensmaden endte med at blive 3 portioner cornflakes til hver af drengene (efter deres eget ønske), og hvor den mindste frækhed bliver skrevet i den sorte bog, og julegaven bliver mindre og mindre for hver ting. Enestående, skidetrætte mor.

Satser på at gøre det bedre i næste uge.

Sikke en svada herfra... Film i kassen og om lidt sover jeg stensikkert på sofaen.. Og hvad sker der iøvrigt for at jeg får ondt i ryggen af at sove i min store skønne seng..? - Alderen der bider mig i røvi?

Nå, men satser på at chokolade i store nok mængder skal få vendt skuden.. eller....

2 kommentarer:

Cille sagde ...

Hmmm - lyder ikke så opløftende. Håber weekenden har bragt lidt ny energi?

Mila sagde ...

Nej, det indlæg var vist ikke synderligt opløftende..

Weekender bringer sjældent ny energi, eller det skulle da lige være de weekender hvor ungerne er hos der far. (Må man sige det højt?) Hehe..