torsdag den 5. juli 2012

Torsdag = feriedag

Spontan feriedag, det var hvad jeg tog idag. Dagen startede med at jeg vågnede for sent. Er stjernetræt de her dage.

Jeg skulle os gå tidlig for jeg havde tid ved frisøren. Så jeg blev hjemme og sov, sov, sov, sov. Meget tiltrængt.

Håret er blevet lækkert, lækkert. Aftenen foregår her på sofaen og jeg slapper af. Jeg skal helt sikkert tidligt i seng, i håb om at være frisk imorgen.

Imorgen har jeg ferie, 1 uge. Sammen med drengene, når de kommer hjem fra ferie med deres far. Og jeg glæder mig. Jeg glæder mig til at vi bare kan trisse rundt i nattøj, spise morgenmad 2 gange hvis det er det vi har lyst til, og desuden skal vi se se en masse mennesker. Blir godt.

Sidder og hører "Iben og mødregruppen". Har aldrig hørt det før. (Ved ikke helt hvad jeg syntes om det.)

Kender i det?

Nå, over and out. Trænger til koldt i halsen, og en bog der ligger og skriger på at blive læst færdig. (eller så er det mig der har brug for at få læst den færdig). Bogen hedder iøvrigt "Drop opdragelsen, og vis hvem du er og bliv hørt.

2 kommentarer:

Cille sagde ...

Den bog er god. Indtil videre den eneste jeg har stødt på i øjenhøjde - og som VIRKER helt uden pis. Jeg er fan!

Mila sagde ...

Håber jeg kan huske at bruge den når lokummet brænder og jeg er allermest presset..

Så er den ihvertfald godt givet ud...