onsdag den 4. juli 2012

Sommerferie...

Ikke for mig, men for mine unger.

De er nemlig på ferie hos deres far denne uge. Næste uge er det min tur til at holde lidt ferie med dem.

Men på en måde er det os lidt ferie for mig, for jeg har jo mig tid - os selvom jeg jobber. Det er ikke helt tosset, og tror min krop har haft brug for det. Jeg er stjernetræt hele tiden. Tror måske den er gået ned i et helt andet gear end jeg plejer...

Jeg har set sød veninde, drukket kaffe og grint med min nabo, slået græs i min nye tilværelse med have, vasket tøj, læst de sidste måneders blade jeg ikke have nået og det er vel egentlig det.

Men.... Imorgen skal jeg til frisøren. Trænger i den grad....

Jeg har en stram plan over ting jeg grne vil nå mens ungerne ikke er hjemme...

  1. Rydde op - Jeg har nemlig stadig ikke fået ryddet deres rod op, efter de blev hentet søndag.
  2. Pudse vinduer
  3. Støvsuge og vaske gulv
  4. Indkøb
  5. Læse 5 bøger
  6. Bla. bla. bla. blaaaaa.
Pissespændende læsning.. Jeg når drønsikkert ikke det hele, men man kan altid drømme.

Jeg vil skride i seng.. Øjnenene er røde og benene trætte og hævet. Suk.

Ps: Glæder mig til at kysse og kramme med mine drenge igen...

Aftentur til Tjææærnabyld med nabo Lotte Potte.

Før-billede

Efter-billede af haven.

Ingen kommentarer: