søndag den 8. juli 2012

Hvad skal jeg så læse...

Lørdag nat, dåsecola, uglet hår, virkelig skidt film i flimmerkasser med ham der Steven "Havmåge", ej det var en dårlig oversættelse af Seagal.

Jeg har investeret i et lufttårn som en anden pensionist, altså lufttårn som i tårnventilator. Gad bare ikke den luft der stod stille mere. Og hvor er det bare praktisk at jeg nu selv kan få lov at bestemme hvornår jeg vil blæses på.. Og med fjernbetjening. So loving it...

Imorgen kommer yndlingsungerne hjem igen. En uge har jeg været uden dem, og jeg glæder mig meget til at kysse og kramme på dem. Nu er det vores tur til ferie.

Jeg er lige blevet færdig med nr. 2 bog her i ferien.

Forleeden var det "Drop opdragelsen, og vis hvem du er og bliv hørt" af Fie Hørby. Idag er det "Michael Laudrups tænder" jeg endelig er færdig med.

Gode bøger begge to, men I kan jo nok se at jeg er nødt til at have Charlie Hotel Oscar Kilo (CHOK) som er bog nr. 2 af de to madammer. 29,02 kr. på PLUSbog.dk. Elsker den side..

Nej, men for min uge uden unger havde jeg lavet en plan over nogle ting der skulle læses. Har jo aldrg tid når ungerne er hjemme.

Listen så sådan her ud:

1. Vores Børn - maj nummeret.
2. Vores Børn . juni nummeret.
3. Drop opdragelsen, vis hvem du er og bliv hørt.
4. Michael Laudrups tænder.

Imorgen kan jeg så vælge at gå igang med:

Sara Blædels sidste nye, "De glemte børn"
Camilla Läckbergs "Tyskerungen"
Længsler og leverpostej af Anne Fuhrmann
Jo Frosts Todler bog.
Og
Happy Happy

Mulighederne er mange, rigtig mange endda.

Tror det blir Annamette Fuhrmanns jeg lægger ud med og i den uge hvor ungerne skal have ferie med deres far igen, skal jeg helt klart ombord i Sara Blædels bog.

Vil skride i seng og sove indtil det gør ondt i kroppen at ligge ned. (Hvilket sgu da ikke er normalt)...

Ingen kommentarer: