mandag den 16. juli 2012

Feriedag #5,6,7....

Resten af ferien blev indtaget i hjemmelige omgivelser.

Drengene sov ret længe om morgenen, kl. 8 ca. Og ja, der skulle jo også nåes noget praktisk derhjemme så vi var klar til en ny uge.

Jeg ramte endelig ferie-gearet omkring weekenden. Og førend jeg vidste det, var ferien jo forbi.

Konklusionen må være at det er hårdt at holde ferie alene med to små drenge, men det hjalp BIG TIME da haven blev lukket til. (Tror muligvis mit blodtryk dykkede lidt længere nedad. Risikoen blev lige formindsket kraftigt ved at det er noget svære at komme ud af haven.) FEDT...


Men det var med vemod at sidde søndag aften og vide at nu var det slut. Det var som om at den først lige var begyndt at være god.

Jeg tror vi er nødt til at gentage succesen om nogle uger, hvis chefen er med på det.


Om vores ferie..:

Pandekager. Strand. Leg. Regnvejr. Click Mix. Gummistøvler. Lotte. Grin. Nybagte boller. Hegn. Have. Lastbiler. Kaffe.


Årets sommerbillede af mine store drenge..

Ingen kommentarer: