tirsdag den 10. juli 2012

Feriedag #2

Dagen er gået. Jeg var i det mindste ikke bagud (eller måske bare lidt) men satser på at være rettet ind fra imorgen af.

Dagen har været god, og nu er mor træt. (Ikke mindst i ørene)

Vi har rundet stranden, spist skod-pizza, bagt boller, lavet pandekager og haft besøg.

Strandløver...

Baywatch?

Kaster split?

Pandekager lige i maven.

Morgenboller kl. 10.00


Imorgen kommer der søde mennesker igen, og lur mig om ikke mundtøjet på de unge mænd knevre videre....
Vil prøve det der med at sove tidligt, for en gangs skyld.

1 kommentar:

Cille sagde ...

Ej hvor ser det lækkert ud. Jeg blev faktisk inspireret af alle de pandekager og bagte selv en ordenlig bunke i fredags.

Nu glæder jeg mig bare til om en uge og 1 dag... så er det ferie-tid også her!!!

Fortsat god børneferie :-).