lørdag den 7. juli 2012

En tanke...

Jeg har tænkt over noget, eller jeg tænker over meget men især een ting presser sig ofte på om sommeren.

Hvordan kan det være at nogle piger/kvinder/damer, kan gå i nederdele UDEN noget på skinkerne.

Altså, hvad fanden gjorde vi/jeg inden leggings kom til? - Det er ikke muligt for mig at have nederdel på UDEN noget på lårene.

Så kvinder, hvordan gør i det?

Jeg ved godt der er noget helt fysisk der ligger lissom gør det umuligt, nemlig når lårene støder mod hinanden, hvilket helt ikkert er den kataori jeg er i.

For mig er det lidt helte-agtigt at kunne det.. Om jeg begriber det. Jeg sveder tran og får hudløse inderlår, bare ved tanken.

Tabu, ømt emne, pinligt, nederen, flovt. Meget muligt, jeg er bare glad for at der findes leggings. Måske en dag, jeg os kommer til at kunne gå med nedrdel uden stof på lårene..


Og de to kvinder har ikke engang lår der er i nærheden af at mødes,
 men pænt ser det ud.

Billedet er lånt her .

1 kommentar:

Susan sagde ...

Hejsa.
Ved godt dit indlæg er gammelt, men vil bare skrive at jeg giver dig så meget ret.Det er total tabu de der lår der bare smasker sammen. HADER det, og ved heller ikke hvad jeg gjorde inden leggins kom til. Det er så skide træls, at man ikke kan gå i shorts uden at føle ens lår hænger sammen og bliver røde... Argh....
:)
Kh. Susan