søndag den 24. juni 2012

Sommer = regn

Jeg har gjort noget jeg slet ikke har råd til. Men vejret udenfor gjorde beslutningen lidt nemmere.

Downtown.dk havde nemlig mit regnslag på bud, som jeg har skulet til lææænge. Til halv pris.

Så drenge, vi skal have nudler og rugbrød indtil der er penge igen. Mor er træt af regnvejr, og var nødt til at købe noget gear.


Imorgen vi ljeg suse ned og hente det efter job, og så kan regnen bare bring it on. 

Nå, klokken er mange, og vinen fra igår hersker stadig i min krop, så jeg skal så meget ind og putte med mine dejlige unger der er gået omkuld.

Btw har fået bestilt to canvas billeder også købt på Downtown for noget tid siden. Glæder mig til de kommer, så er der lidt pynt til stuen. Flotte billeder af ungerne taget af Charlotte Hammer.

1 kommentar:

Cille sagde ...

Ej det ser fedt ud!