tirsdag den 5. juni 2012

Lur or not? - Livet som mor til tumlinger #2



Altså der er jeg på ingen måde endnu. (Drengene iøvrigt heller ikke)

Men når nu vi nærmer os med hastige skridt, så kan jeg godt komme til at reflektere over den med en snert af gru, for hvordan skal jeg dog nogensinde komme igennem en weekend uden pause. Det er altså virkelig en life-saver...


 




Hvordan gør i andre det???


Jeg ved godt at det på mange måder bliver nemmere - det er der ihvertfald nogen der syntes. Men der er der os enormt mange bagdele ved det.

Nu satser jeg dog på at luren først droppes når de blir 3 år +. Så er der lidt tid til omstilling...

Indtil da vil jeg nyde at putte dem med deres dyner og klude og se dem sove...

 

 
Tænk sig at de har været så små....

1 kommentar:

galethorsen sagde ...

Ja mila, dagene uden lure gruer jeg altså også for!!! Men mon ikke det bliver ok, fordi der til den tid er tale om nogen unger med større selvstændighed og evne til at lege selv? Lets hope :)
Maria