søndag den 3. juni 2012

Jeg læser...

Jeg har ikke meget tid, eller jeg har jo lige så meget tid som alle andre - 24 timer i døgnet bla bla.

Men sådan når ungerne endelig sover osv..

Men når jeg orker det, så læser jeg. Elsker at læse, mangler kun lys i stuen og vågenhed til at gå amok.. (Det lyder iøvrigt skidegodt, men jeg elsker altså os at se tv... Mere end at læse...)

Jeg er igang med "Michael Laudrups tænder" pt. Har været det i mange måneder, men er snart i mål.

Michael Laudrups tænder af Maise Njor, ISBN 9788702072730

Den er virkelig god. Den er let at gå fra og til, GENIALT i mit tilfælde. Det de skriver om, er jo det vi andre almindelige levende døde render og gumler på hver dag.

Jeg skal helt sikkert læse to´eren.. No doubt about it.

Måske syntes jeg den er super den bog, fordi jeg selv har prøvet noget lignende.

Da jeg var gravid på tvillingerne, var jeg inde på et internetforum hvor jeg drønhurtigt faldt i snak med en sød sød kommende tvillingemor som jeg.

Det vidste sig at vi kendte nogle af de samme, på trods af at vi bor i hver vores ende af sjælland. Vi havde termin samme dag mener jeg, eller med en dags forskydelse, vi ventede begge drenge...

Vores møde på nettet udviklede sig nemlig os til lange mails på trods af hævede fingre og og store maver der besværliggjorde det at have computeren foran os.

Vores mails er os ret geniale. Sorte, og fyldt med alt muligt om os. For faen, det var jo en slags netdating for gravide. FEDT..

2 maj 2010 mødtes for første gang i deres hjem. Og siden har vi forsøgt at mødes 1-2 gange om året og jeg vil ikke være det foruden.

Og J, hvis du læser med her, så håber jeg snart vi ses igen..

Jeg har nogle flere bøger der ligger og venter, og som jeg glæder mig til at komme igang med


Sara Blædel - De glemte børn.

De glemte piger af Sara Blædel, ISBN 9788771086379


Camilla Läckberg - Tyskerungen og egentlig os Ulykkesfuglen.

Tyskerungen af Camilla Läckberg, ISBN 9788771082852

Fie Hørbye - Gem alt om opdragelse og vis hvem du er.

Drop opdragelsen! af Fie Hørby, ISBN 9788717041615

Giorgio Faletti - Jeg dræber. (Gik igang med den sidste sommer - hmm...)
Jeg dræber af , ISBN
Billederne er lånt hos Saxo.com.  

Ingen kommentarer: