søndag den 17. juni 2012

Friweekend...

And I´m enjoying it.

Det er en vild luksus at have så mange timer helt for selv. Alene. Jeg var ude med kollegaerne fredag til en enkelt og lidt mad.

Den stærke...
Fra Vesterbros Originale Burgerrestaurant
Istedgade 34-36 (I den gamle homosauna)
Jeg sov vistnok 10 timer i nat. Havde rent faktisk ondt i korpusset af at ligge ned, så jeg måtte stå op kl. 10. LUKSUS!!!

Vil - må - skal gøre kunsten efter imorgen som minimum.

Idag blev ikke til noget, så den har stået på afslapning og diverse. Sidder pt. kl. 01.25 og ser NETTET med Sandra Bullock, en meget ung udgave. Hmm... Hvilket vel betyder at jeg er ved at være meget gammel.

Fik iøvrigt lavet en fantasisk gryderet, vældig mormoragtigt, men med denne her form for sommer og mine stivfrosne tæer jeg har haft hele dagen virkede det som den bedste idé længe..


500 gr. oksekød, 8 gulerødder, 3 løg, 1½ porre, 1½ l. vand, salt, peber, paprika, okseboullion, jævner og laurbærblade.

Imorgen kommer ungerne hjem igen og bum, så kører bussen igen.

Ingen kommentarer: