lørdag den 28. april 2012

Så er der de der dage....

... hvor man syntes tiden går urimeligt langsomt.

Tvillingeskabet trådte ind i en ny fase idag, eller måske har jeg bare ikke opdaget det før.

Problematikken med at dele - ja altså hvad angår ungerne..

Når den ene er hos sin moar - vil brormand os være hos sin moar. Det ku´ jo rent faktisk godt lade sig gøre i praksis, men der er lige det lille twist at den ene (uden at nævne navne) blir overraskende hidsig hvis brormand nærmer sig det andet ledige lår..

Og hvordan griber man lige den an?

Ja, jeg ved det sgu ikke.. Hvis jeg nu hejser det hvide flag, mon det så kunne afhjælpe den konflikt?

Lytte, det gør de ikke.

Set i bakspejlet så virkede alt det jeg prøvede på IKKE idag, så imorgen håber jeg at den fase lissom er overstået, for idag har været lang og fyldt med klynkende unger.

Havde klart håbet på at være tanket op hvad angår overskud, efter at være gået i seng 2 dage i træk kl. 20. Men øhmmm, NITTE. Er man ikke bare fandens kronisk træt når man har små børn?



Ingen kommentarer: