mandag den 23. april 2012

Haven....

eller  ja, måske nærmere krukkerne...

Jeg har ordnet vore kommende blomster, tomater, brombær, chilier, appelsintræ osv. I´m ready..

Desværre har jeg overhovedet ikke forstand på det, så prøver mit bedste og vande/gøde og krydse fingre for at der rent faktisk kommer til at ske noget...

Billeder af de små nye...



Brombær, appelsin, tomat, chili.



Fantastisk farve her i foråret...



Ude til venstre: Magnolia. Ellers er de andre de tidligere nævnte.



Brændende kærlighed....



Ophæng - som lige mangler lidt i potterne...

Og når nu jeg er så fornuft ikke at have bil, men derimod en anhænger, så er det naturligvis klart den blev taget i brug....



har iøvrigt o nogle fine Clematis udenfor i skyggen, men ingen billeder. Sætter min lidt til dem da der trods alt er blade på... So far so good.

Krydser for noget lykkedes...

Ingen kommentarer: