onsdag den 18. april 2012

Barn-syg...

William, var syg igår og dagen før igår eftermiddag/aften. Eller hans mave var syg.

Så vi var hjemme i håb om at få stoppet det vanvid.

Dagen blev brugt på at give ænderne morgenmad, jeg fik vasket tøj (som om det er en speciel event, happens every second day), skiftet sengetøj og så fik vi øvet at "gå på gaden" i anledningen af at vi skulle hente Oliver og der kun var et barn at holde styr på.



Så fik ænderne morgenmad - og William vinker til Oliver som iøvrigt var blevet afleveret i vuggestue 1 km derfra.
William gjorde det super godt, fortovet var latterligt smalt og den fagre nye verden udfordrede den lille mand. Der blev sagt AD!!! til ret mange ting, græs mellem fliserne på fortovet, folks skrald på gaden, blade der var blæst op på et hegn, og jeg kunne blive ved.



William vs The world.

Nu er det sådan at jeg er ret dårlig til insekter og kryb, og det er jeg meget bevidst omkring mht at de ikke os skal blive det. Men den skræk han havde over for de ting han mødte på sin vej, ja den ved jeg ikke hvor han har fra.

Min tilgang dertil er at jeg siger det er helt okey, og at det er et blad fra træerne, græs, skrald osv. Ved ikke om man kan kan gøre så meget andet, og egentlig tror jeg at det er en lille fase han skal igennem. Det er som om de lægger mærke til mange detaljer for tiden. Tror dette er en gren af samme slags.

Ingen kommentarer: