lørdag den 3. marts 2012

Weekend...

på den særlig gode måde...

Jeg er midt i en dejlig weekend, jeg har haft besøg af Nanna og af Katja, solen har skinnet, ungerne sovet godt.. (Men hey, hvad sker der lige for at have syg dreng hvor man kan stege spejlæg på nærmest?) - Det startede i aftes/nat og ja natten har været et kapitel sig.
Tror jeg var op omkring 15-20 gange og lå tilsidst uden dyne på med børn over det hele halvt ud over min store seng.. WTF!!!!

Det endte faktisk med at William sov fra kl. 5.30 - 7.05 i hans klapvogn inde i soveværelset. PISSEPRAKTISK. Mor fik endelig en lille smule sammenhængende søvn....

Meeeen....

Idag gik de omkuld med det samme i hver deres store senge uden at kræve mig. FEDT FEDT FEDT...
Håber natten blir ligeså god...

Ooooh nooo, nu jinxede jeg det... W ligger nu hvor han plejer - i min seng...

Og alt er som det plejer...



Forår...



Kbh´er nu i forstaden...



Ræser-bølle....



Jordhul, barn, traktor.



Ungerne....

Ingen kommentarer: