fredag den 9. marts 2012

Weekend... uden børn...

Det er så nu man sidder tilbagelænet i sofaen og smager "rigtigt" på den nye virkelighed..

Hvordan smager den så??? - Hmm.. Måske bør jeg lave det her indlæg søndag morgen, men så er der da lagt i blenderen til en update..

Jeg er træt, og træt. Så i den retning er det ret lækkert, og hey en hel nats søvn, ja faktisk 2, har jeg ikke fået siden FØR jeg har fået mine drenge... Så uden at være særlig ego, så blir det klart højdepunktet i weekenden. 1 bonuspoint.

Det er os virkelig fedt at jeg har mulighed for at pakke alt mit tøj ud og andre dimser jeg har pakket ned. Håber på at give drengene den mest rolige flytning, så de kun skal forholde sig til ny vuggestue og bolig og ikke alle de små ting der os følger med ved at flytte. 2 bonuspoint.

Sidst men ikke mindst så er det jo luksus at få lov til at lade op i en hel weekend - just for me. 3 bonuspoint.

Samtidig har jeg lovet mig selv at jeg ikke vil sidde og hænge med mulen. Det kommer der ikke noget godt ud af. Istedet vil jeg glæde mig over at de små får kvalitetstid med deres far. Det er da dejligt.

Men derfor kan man jo godt savne de små tyraner...

Ingen kommentarer: