fredag den 16. marts 2012

Ugen der gik...

Den gik faktisk hurtigt, mmen med nattevagter, børn, for lidt søvn og for meget at nå gik det hurtigt..

Alle ting er nu rykket fra den gamle lejlighed til den nye.. Ihvertfald hvis vi ikke tæller loftet med og div.

Det er lidt tomt, eller faktisk meget tomt. Ihvertfald at sidde her alene fredag aften med sovende børn inde ved siden af.

Ungerne er os stoppet i deres gamle vuggestue, og begyndt i den nye, det går over al forventning, men derfor har det ikke været sådan særlig nemt  - ikke for moderen ihvertfald..

Pædagogerne fik denne fine kurv med tegninger og brev, bogstavelig talt, så var der ikke et øje tørt.



Ugen bød os på en pudsig tilfældighed - altså i Wordfeud verdenen...
Jeg havde aftalt at spille med min veninde Camilla fra mødregruppen - jeg troede så os at jeg havde inviteret hende til spil, og da hun RESIGNED så skrev jeg følgende..



Hold nu fest en omgang forvirring - jeg fattede ikke en meter og troede hun var stiv..  Det er så det man kan lærer af at glemme et punktum når man søger efter modspiller.. MUHAHAHA....

Nu er det jo os sådan at jeg er på egne ben i en ny verden - ja som enlig mor. Og der var noget med noget struktur som jeg havde lovet mig selv.. Sørme om ikke jeg fik bikset en madplan sammen - måske burde jeg gøre status og se om jeg egentlig har holdt den.. (Har glemt at kigge på den...)



Thumbs up for mig - alt holder stik undtagen mht rester til imorgen... B1 og B2 har spist rub og stub.

Nå, men næring til bloggen og godnat til mig. Jeg er for træt til at skrive noget særligt...

Ingen kommentarer: