søndag den 11. marts 2012

Tid til at være mor igen..

Og jeg glæder mig til at se de små igen..

Første weekend veloverstået hvor de har nydt deres far og hans selskab, mens jeg har nydt mit.

Altså jeg må indrømme at jeg bliver doven af ikke at have børnene. Gider ikke særlig meget, og kun det mest nødvendige..

Fik dog mad - trods alt.

Her er min weekend lidt i billeder, men egentlig mad billeder. Underligt.










  • Søndagsmorgenmad på terrassen, kaffe m. masser af mælk, nybagte boller og femina. Ja ja, kald mig gammel. Men der var 2 blade for 29,95...
  • Nybagte croissanter lørdag morgen, og kvædete.
  • Nybagte boller - beviset.
  • Aftensmad for een - lørdag aften. Citron/hvidløgsmarienede laks, med spinatpasta og sauce. Nå, ja, og 80´er grøntsager.
Det var denne weekend. jeg vil pakke det sidste ud og det mest nødvendige ned og smutte i bad og efterfølgende hjem til mine sønner...

Ingen kommentarer: