lørdag den 10. marts 2012

Sygdom, oooh yes...

Ham har vi haft besøg af, den grimme gut.

Drengene har været hjemme i 3 dage, og endelig lykkedes det at få dem afsted igår (fredag)...

Jeg var hjemme med dem torsdag, Oliver var egentlig feber fri, men da det var pis-møgvejr tænkte jeg åbenbart i et svagt-øjebiks-dårlig-samvittighed-over ikke at skulle have dem i weekenden at jeg da beholdte ham hjemme os.

Det gik os ok, de er desværree bare rigtig meget efter hinanden, og det er altså noget drænende...

Her er dagen lidt i billeder....



Jeg lavede morgenmadsblanding (knust cornflakes, havregryn, rosiner), som jeg selv fik da jeg gik i vuggestue... Ikke udpræget succes, men undskylder det med at de jo stadige er syge...



Hot choco til mor - og smagsprøver til ungerne.. (Smager egentlig ikke så godt, havde bare lyst til flødeskum)




Hjemmelavet pizza med skinke, pepperoni, tomater, ost, hvidløg blandet i olie med oregano og timian. Smagte ikke helt tosset.. Ønsker mig en stenovn, så bunden kan blive perfekt.



Syg W der gik omkuld mens han sad op af mig... (Billede taget i tirsdags...)



Og min anden feberbasse, dog fra  i tirsdags af....

Konklutionen på dagen var , at jeg endte med bragene hovedpine, og to unger der ikke gad at sove lur før klokken var 13.30.. Zzzzz... Men jeg fik da sovet med i 2 timer...Elsker morfar tid...

Ingen kommentarer: