fredag den 30. marts 2012

Påskeferie....!!!

Det er lige hvad jeg har - bortset fra nogle arbejdsdage..

Bloggen er lidt i undtagelsestilstand efter at virkeligheden har sat ind. Syntes hverken jeg har tid eller tanker til at overveje at skrive herinde.. Er simplethen for smadret..

Idag er ingen undtagelse, men klemmer ballerne sammen og får givet lyd fra mig.

Det har været en syg fredag idag:

Take a look:

5.00 - Alarmen "kalder".
6.00 - Vække børn og klæde på.
7.0 0- Afsted til vuggestue
07.45 - Mødte på job
15.00 - Fri for job - home I go..
15.30 - Henter børn der ikke vil hjem fra vuggestue.
16.05 - Hjemme fra vuggestue
16:30 - Afsted mod Hovedbanegården for at hente en pakke jeg havde glemt efter job.
18.15 - Hjemme igen med keeedelig Durum..
19.00 - Rengøring og tøjvask med hjælp fra ungerne.
19.50 - Projekt bad.
20.20 - Godnat unger.
21.00 - Vasketøj hænges op og der laves budget.
22.00 - ENDELIG afslapning...

Jeg er træt....

Men jeg håber jeg får tid i påsken til at komme tilbage..

God påske allesammen..

Ingen kommentarer: