torsdag den 22. marts 2012

Min taske...

indeholder alverdens ragelse som jeg ikke kan leve uden...

Se selv..




  • 1 stk. cardigan
  • Bog: Michael Laudrups tænder.
  • Tebrev (!!!) naturligvis kvædete, bind (:-p !!! Er man ikke altid nødt til at have sådan et med)hårelastikker, cykeldioder, metholatum læbepromade..
  • Eight Hour special edition something something...
  • Nøgler og ID-kort.
  • Parfume "Euphoria"  - sidste nye på stammen.. Kan ikke huske hvad den hedder...
  • ISIS søde tabs.
  • Håndcreme.
  • 2 kalendere - Family Planner og arbejds kalender.
  • Pung med diverse kort...

2 kommentarer:

Christina sagde ...

og nede i min(e) er der krummer, hvor f..... kommer de fra? og bolsjer uden papir - adrks... en nøgle jeg ikke ved hvor passer, chokoladepapir og tamponer. måske kan man også finde en regning...

Mila sagde ...

Jeg har os bolsjestykker, påtrods af at jeg har dem i to poser.. Store fumle finger..

Jeg havde en lille nøgle os, mon man kan se den på billedet.. Aner ikke hvor den er til, men tror at det er til en gammel lås. Underligt..